Jak ubiegać się o dodatek?
Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub na podstronie Wymagane dokumenty.
Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni), sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.
Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).
Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w MOPS Czeladź (pokój nr 6 lub skrzynka podawcza) do 20-tego dnia każdego miesiąca.
Godziny przyjęć wniosków:
poniedziałek: 8.00 - 15.00
wtorek - środa: 8.00 - 14:00
czwartek: nieczynne
piątek: 8.00 - 13.00
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznejw Czeladzi
- Pierwsza publikacja
- Ledwoń Dominik 2021-11-04 10:46
- Aktualizacja publikacji
- Ledwoń Dominik 2022-01-12 10:05
- Wytworzenie publikacji
- Anna Mentel - Kierownik Działu Dodatków Mieszkaniowych 2022-01-12 10:05
- Zatwierdzenie
- Aneta Jóźwin-Rybska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi 2022-01-12 10:05