Jak ubiegać się o dodatek?
Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub na podstronie Wymagane dokumenty.
Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak:
- adres zamieszkania,
- nazwa i siedziba zarządcy domu,
- tytuł prawny do zajmowanego lokalu,
- powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni),
- sposób ogrzewania lokalu i wody,
- kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.
Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).
Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w MOPS Czeladź (pokój nr 6 lub skrzynka podawcza) do
20-tego dnia każdego miesiąca.
Godziny przyjęć wniosków:
- poniedziałek: 8.00 - 15.00
- wtorek - środa: 8.00 - 14:00
- czwartek: nieczynne
- piątek: 8.00 - 13.00
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznejw Czeladzi
- Pierwsza publikacja
- Ledwoń Dominik 2021-11-04 10:46
- Aktualizacja publikacji
- Gzik Paweł 2024-02-28 10:32
- Wytworzenie publikacji
- Anna Wójcik 2024-02-28 10:32
- Zatwierdzenie
- Aneta Jóźwin-Rybska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi 2024-02-28 10:32