Jak ubiegać się o dodatek?

Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub na podstronie Wymagane dokumenty.

Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak:

  • adres zamieszkania,
  • nazwa i siedziba zarządcy domu,
  • tytuł prawny do zajmowanego lokalu,
  • powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni),
  • sposób ogrzewania lokalu i wody,
  • kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.

Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).

Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w MOPS Czeladź (pokój nr 6 lub skrzynka podawcza) do

20-tego dnia każdego miesiąca.

Godziny przyjęć wniosków:

  • poniedziałek: 8.00 - 15.00
  • wtorek - środa: 8.00 - 14:00
  • czwartek: nieczynne
  • piątek: 8.00 - 13.00

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Czeladzi
Pierwsza publikacja
Ledwoń Dominik 2021-11-04 10:46
Aktualizacja publikacji
Gzik Paweł 2024-02-28 10:32
Wytworzenie publikacji
Anna Wójcik 2024-02-28 10:32
Zatwierdzenie
Aneta Jóźwin-Rybska - Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi 2024-02-28 10:32
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
503
do góry