Jak załatwić sprawę

Należy pobrać wniosek o przyznanie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego (zał. Nr 1 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2011 r poz. 1770) oraz inne wymagane ustawą załączniki, które uzależnione są od sytuacji poszczególnych rodzin ubiegających się o ww świadczenia.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi ul. 17 Lipca 12 (były sklep sportowy)
Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych.

Wnioski wydawane są:

  • poniedziałek od godz.730 do 1700,
  • od wtorku do czwartku od 730 do 1530,
  • piątek od godz.730 do 1400.

Wnioski przyjmowane są:

  • poniedziałek od godz.800 do1200 oraz od godz. 1500 do 1630.
  • od wtorku do piątku od 800 do 1200.

Wypełnione wnioski wraz z załącznikami można składać

Osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ulicy 17 Lipca 12, (były sklep sportowy).
Wnioski można również składać w wersji elektronicznej pod warunkiem posiadania podpisu kwalifikowanego lub zaufanego profilu na elektronicznej platformie ePUAP, za pośrednictwem ministerialnej platformy elektronicznej "Empatia" oraz przez rachunek bankowy z dostępem do bankowości elektronicznej największych banków należących do Związku Banków Polskich (www.zbp.pl).

Po godz 12:00 wnioski są przyjmowane w Sekretariacie Ośrodka.

Informacje telefoniczne w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego +48 32 265 31 85 w godz. w poniedziałek 7:30 do 17:00, wtorek - czwartek od 7:30 do 15:30, piątek 7:30 do 14:00. Informacje telefoniczne udzielane są w oparciu o art.23 ust.1pkt.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowy.

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Czeladzi
Pierwsza publikacja
Ledwoń Dominik 2021-11-04 10:45
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
   
Zatwierdzenie
   
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
96
do góry