Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi
Data wytworzenia: | 2024-02-28 10:22:45 |
---|---|
Redaktor: | Gzik Paweł |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub na podstronie Wymagane dokumenty.
Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni), sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.
Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).
Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w MOPS Czeladź (pokój nr 6 lub skrzynka podawcza) do 20-tego dnia każdego miesiąca.